czwartek, 11 lutego 2010

Podpórki

Jakiś czas temu szukałam w internecie jakichś ciekawych podpórek do książek, to takie coś żeby książki się nie przewracały :) Nie znalazłam nic ciekawego, więc wpadłam na pomysł, że zrobię swoje podpórki, oczywiście lalkowo-miniaturkowe. Tak powstały dwa narożniki pokoju, prawy i lewy, do podpierania książek. Wszystko w skali 1:12 no i wszystko robione ręcznie. Tylko rama od obrazu jest skopiowana z gotowej, kupnej, własnoręcznie jedynie złociłam i postarzałam.











1 komentarz:

  1. to niesamowite, jak tak prosty zdawałoby się pomysł, świetnie wykonany, może wnieść powiew twórczej inności, sympatii i przyjemności obcowania z tym, co na co dzień wydawałoby się całkowicie naturalne - brawo! dawno nie trafiłam na równie ciekawą ideę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń