niedziela, 9 maja 2010

Projekt manekin

Jakiś czas temu zaczęłam pracę nad "sztywną" lalką bez stawów, którą to zamierzam ubierać w historyczne stroje, z wiktoriańskimi tiurniurami na czele.Takie ciuszki nie pasują do "ruszanej" lalki ze szmacianym ciałem. Projekt lalki bez stawów dostał roboczy tytuł "manekin", jako że lalka ma być niczym więcej jak tylko manekinem dla sukienek. Zadecydowałam wstępnie użyć głowy Alicji, chwilowo nie widzę potrzeby rzeźbienia nowej. Niestety wszystko pozostałe trzeba rzeźbić. Jakiś czas temu zrobiłam korpus, a wczoraj wreszcie przemęczyłam ręce. Wreszcie wyszły.. hm.. akceptowalne. Teraz siedzę, patrzę na te ręce i nie mogę wydumać jak zrobić z nich formy :/ Są tak wrednie powyginane we wszystkie strony.... No nic, będę próbować..
Chwilowo manekin wygląda tak:
  Na dobry początek niedzieli  pozwolę sobie jeszcze wkleić foto mojej brunteki, którą podejrzanie polubiłam. Ha - i odkryłam że nie tylko pasują na nią ciuszki od fashiondollsów 1:6, ale też buty od tonnerek!! Są ciut za duże, ale tylko ciut ;) Przydało by się tej lalce imię... Może ktoś byłby tak miły i podrzucił jakąś propozycję?

na zakończenie informacja techniczna - zmieniłam ustawienia komentarzy, tak że teraz także osoby bez kont na google mogą komentować. Sama wiem jakie to denerwujące jak chce się dodać komentarz a tu kicha - musisz mieć konto na blogu. Nie wszyscy mają i mają do tego pełne prawo. Stąd ta zmiana.

11 komentarzy:

  1. Katarzyna! jakos mi pasuje do tej lalki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eliza - to pierwsze co mi przychodzi na myśl gdy na nią patrzę :) Manekin zapowiada się ciekawie, te powyginane ręce bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  3. jak na razie - biorąc zbiorczo porpozycje z bloga i z garnka Betsy Petsy wygrywa :P Ktośtam rzucił hasło, że jak jest konkurs to powinna być nagroda.. Pomyślę o tym. Tak więc - zachęcam do wymyślania imion!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Imię na E powinno być - ooo Betsy Petsy też tak uważa:)))) Eliza pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. A może Fanny jak Fanny Knight (przyjaciółka Jane Austen) ;)
    Ostatecznie to prawie jak E, w każdym razie blisko ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm... Eleonora, jak w "Godzinie pąsowej róży" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ktoś tu koniecznie chce wygrać nagrodę :P:P
    A godzina pąsowej róży jest SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie skądże! ;P
    Już mam nagrodę, poznałam Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam na imię Eleonora :) A lalki piękne, obie :D

    OdpowiedzUsuń