niedziela, 20 czerwca 2010

Późnowiosenne porządki i szmatkowy give-away.

Miałam ciężki tydzień i dom zarósł bałaganem. Dziś odgruzowuję, między innymi mój mały warsztat, przygotowując go do zaplanowanej na ten tydzień pracy. Mam nadzieję zrobić dużo, skończyć dwie lalki, trzecią zacząć i może jeszcze zacząć jakąś miniaturę. Odgruzowywanie warsztatu  było tym razem solidne i dogłębne, zaowocowało kilkoma worami śmieci i jednym worem materiałów, które chętnie komuś przekażę :) Są to ładne materiały, z ciekawymi fakturami i wzorami - głównie drobnymi i bardzo drobnymi jako że dłubię w małych skalach. Odcięłam je z tych, których miałam za dużo a szkoda mi było je wyrzucić. W większości szmatki są z odzysku, tzn z lumpeksowych ciuchów. Tak więc niniejszym ogłaszam, że mam do wydania widoczny na zdjęciu poniżej pakiecik szmatek. Groszki, kratki, paseczki i inne. Twórcza osoba na pewno wykorzysta je do stworzenia czegoś pięknego. Szmatki wyślę do pierwszej osoby, która zgłosi w komentarzu chęć ich zaadoptowania (dotyczy to tylko osób posiadających bloga i dających się zweryfikować! Anonimom nie wysyłam, jak również ze względu na koszt wysyłam tylko w granicach naszego pięknego kraju :) )

10 komentarzy:

  1. No. Szybki konkurs - trwał 15 minut :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bo ja nałogowiec jestem ! :) a do tego często tu zaglądam podziwiać lalki i podpatrzeć jak-to-sie-robi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sądzę, że będzie jeszcze kiedyś szansa!! Ja nie na szmatki to na coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. adres poleciał na pw na forum CraftlAdies, bo tu tego cholerstwa nie znalazlam :) poza tym, jeśli chcesz, to ja nie mam nic przeciwko temu, by podzielić się z Anais :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A dzielcie się jak chcecie ;P Ja wysyłam do Ciebie, a Ty z tym zrób co chcesz.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mogę znaleźć emaila Twojego wiec podsyłam Ci tu adres gdzie znajdziesz "przepis" na gorsecik, może się przyda ;) http://creativedoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. heh, co prawda nie cierpię na brak wykrojów na gorsety tudzież cokolwiek innego, ale dzięki za informację! Fajny blog!

    OdpowiedzUsuń