poniedziałek, 26 lipca 2010

Nowe dziewczyny i ciekawy blog

EN: First topic - my new soft dolls are going to be finished soon. I made some minor improvements with joints as well as tried new technique of fabric dying so these two dolls are a bit pinker than other ones :) I plan to finish these two dolls in similar way, as "gibson girls", in late edwardian costumes and big, big hats. Now I'm working on fitting costume patterns.
PL: Po pierwsze - moje dwie nowe lalki szmaciano-odlewowe są już na ukończeniu. Wprowadziłam trochę drobnych poprawek w łączeniu stawów, no i wypróbowałam nową technikę farbowania im skóry przez co są uroczo różowe ;) Planuję zrobić z nich dwie psiapsiółki w stylu gibson-girl, późno edwardiańskie, lejące suknie i ogromne kapelusze ze strusim piórem - te klimaty :) Aktualnie dopasowuję wykroje..


EN: Second - I found an awesome blog, a MUST SEE!!
PL: Po drugie - natrafiłam na niesamowity blog, totalnie mnie urzekł więc polecam go waszej uwadze!!
link: http://mouseshouses.blogspot.com/

6 komentarzy:

  1. Myszki są świetne!
    Już się nie mogę doczekać tych edwardiańskich sukien!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem tyle na temat myszy - o żesz w mordę jeżyka!!!!
    A na nowe lalki czekam z niecierpliwością. Jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. myszki są niesamowite kobieta musi lubić gryzonie, czekam z nieciepliwością aż pokażesz lalki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam mieszane uczucia co do tych myszeczek,a potem śnił mi się kapelusz z którego wychodziły białe myszki:)))zdecydowanie wole kotki

    OdpowiedzUsuń
  5. to ja juz wole od myszek lalki, a jeszcze bardziej kotki..

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na nowe lale, będą piękne jak wszystkie Twoje lalki. A myszki mnie zauroczyły, są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń