środa, 14 lipca 2010

The time has come

EN: I believe the time has come to start writing my blog in english. I will probably make many mistakes, but as long as you can understand me, it's ok. I'll see if this change will affect my stats and if it attract more worldwide visitors. I will keep writing in polish as well, so visitors from Poland can read this as usual, but in won't be an exact translation.
PL: Wydaje mi się, że nadszedł czas żeby zacząć pisać tego bloga w ingliszu :) Mam nadzieję, że zachęci to ludzi z całego świata do zaglądania tutaj. Będę też (przynajmniej na razie) pisać wersję polską. Nie będzie ona dosłownym tłumaczeniem (jak widać!) ale przynajmniej pozwoli czytać osobom, które nie czują się zbyt komfortowo w owym ingliszu.

EN: Currently I'm working on two (in fact even three!) projects. One is my mannequin doll, a second one. First one was Marquise, kept in XVIII century look, and this one will be a victorian walking lady. I used the same molds except the head which is new and will be used for the very first time. I'm still working on soft doll using this head mold but still have problems with  achieving the right size of the head. Well, all my soft doll projects are now on hold because I'm working on new hands and feet.
Today photo is decapitated :) mannequin doll wearing jacket prototype. I'm using an old pattern, used years ago for tonner's and skilkstone fashion, but I had to tailor it to fit this doll.
PL: Aktualnie pracuję nad dwoma, a właściwie trzema projektami. Jeden to lalka typu manneqiun, podobna do niedawnej markizy. Użyłam tych samych form co przy markizie, z wyjątkiem główki, która jest nowa. Nowa lalka będzie damą w wiktoriańskim stroju spacerowym (żakiecik, kapelusik i te sprawy). Próbuję też ciągle dopasować nową główkę do lalek szmacianych, ale mam z tym problem. Poza tym lalki szmaciane są póki co odłożone na bok, dopóki nie dokończę robić im nowych dłoni i stóp.
Na dzisiejszym foto nowa lalka bez głowy odziana w prototyp żakietu. Używałam już tego wykroju na tonnerki i skilkstonki wieki temu, ale ta lalka ma nieco inne proporcje więc muszę dopasowywać go od zera.

EN: Second project I'm working on these days is miniature dollhouse furniture set for bedroom - a bed, desk, chair and open wardrobe. All furnishings are already done and I started making accesories. Today I dressed the bed and make a potted plant.
PL: Drugi projekt na warsztacie to mebelki do domkowej sypialni (nie, domku na razie nie będzie ;)). Dziś ubrałam łóżko i zrobiłam parę akcesoriów na biurko, między innymi kwiatka w doniczce.

5 komentarzy:

  1. Podziwiam !!! Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne mebelki, ale już się nie mogę doczekać tych lalek!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Meble są świetne!Nie mogę doczekać się Twojej nowej lalki;na pewno będzie piękna.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem tej nowej lalki, czekam zatem. mebelki są super !

    OdpowiedzUsuń
  5. Powalają mnie te ręce,.....No, ciekawe, ciekawe:0 Czekam z niecierpliwością na kolejna lalkę, jak na odcinek jakiegoś serialu;)

    OdpowiedzUsuń