sobota, 10 lipca 2010

Z cyklu - fotki z placu boju

Wzięło mnie dziś na robótki lalkowo - miniaturkowe. Jakiś jest dobry dzień, bo czego nie zacznę to mi się udaje ;) Więc korzystam.
Pełne tace lalkowych odlewów - schną i czekają na dalszą obróbkę. Mam pełne komplety na dwie lalki (jedną szmacianą i jedną manekinowatą), brakuje mi tylko dłoni, żeby mieć 3 komplety.

Wyrzeźbiłam parę dni temu nowe dłonie i robię aktualnie testy - jedną już odlałam i wyszła ok, podoba mi się.

Zrobiłam też komplecik mebelków 1:12 - łóżko (na bazie obrazka widzianego gdzieś w sieci) oraz szafko-regalik (docelowo będzie na nim bielizna i bibeloty). Zamierzam te mebelki w pełni "ubrać" w akcesoria, tak, że będą gotowe do wstawienia do domku :) Ogólnie łóżko mi się bardzo podoba, wyszło fajnie a roboty przy nim było wcale nie tak dużo (przy szafce więcej).

2 komentarze:

  1. Piękny kształt ma ta dłoń :) Mebelki super. Czy może planujesz własny domek w skali 1:12?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mebelki świetne, ciekawa jestem z czego je robisz, że wyglądają tak plastycznie? Pięknie pomalowane. Części lalowe też wyglądają zachęcająco, czekam na ciąg dalszy:) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń