sobota, 17 lipca 2010

Zaczątki nowego zestawu mebelków

EN: I started new set of miniature furniture, something I wanted to create long ago, but didn't have good ideas. Now I have cause I found this:
PL: Zaczęłam dłubać nowy zestawik miniaturowych mebelków, coś o czym myślę już od dawna ale jakoś do tej pory nie naszła mnie wystarczająca ilość weny twórczej. Teraz wenę mam, bo znalazłam to:

EN: I already started the crib, looks like this right now:
PL:  Już się zabrałam za robienie tego łóżeczka, na razie wygląda tak:

EN: And I made a miniature bear for this room, my very first one. Looks quite ugly but I don't mind :) It will be just fine for the room.
PL: Poza tym zrobiłam miniaturowego misia, będzie pasował do nowego pokoiku. Wygląda dość paskudnie, ale to nie szkodzi bo właśnie taki będzie mi pasował :)

4 komentarze:

  1. Jestem pod coraz większym wrażeniem! Już się nie mogę doczekać żeby zobaczyć całe łóżeczko!Początki są wielce obiecujące:) Misio fajny, taki mocno używany:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Misiek fajniutki;taki bardzo"stary",a łóżeczko będzie super-to już widać!

    OdpowiedzUsuń
  3. zreczne paluszki..pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawda, początki łóżeczka zachwycjące;) A misio!! Przecudny!! Ja uwielbiam takie "brzydale" - bo są własnie prześliczna.

    OdpowiedzUsuń