niedziela, 8 sierpnia 2010

Lady with an ostrich fan... but no fan!

EN: I'm still working on my two "fin de siecle" dolls, based a bit on harrison fisher's drawings. Of course I started with my favourite - lady with an ostrich fan. Doll is done, dress and undergarments are done (all removables), hat, fan and shoes to do. She looks like this right now:
PL: Nadal pracuję nad dwoma lalkami w stylu secesyjnym, wzorowanych na rysunkach Harrisona Fishera. Oczywiście zaczęłam od mojej ulubionej - "Lady with an ostrich fan". Lalka jest gotowa, sukienka i bielizna też, do zrobienia został kapelusz, wachlarz i buty. Na razie wygląda tak:

H. Fisher:



EN: The reason why I'm posting so few things lately is because my little sis is here and we have no time cause we're doing this:
PL: Powodem, dla którego prawie nic ostatnio nie piszę, jest to że mam siostrę na wakacjach, i trochę nie mamy czasu bo robimy to:

4 komentarze:

  1. Ale macie fajne zajęcia wakacyjne!:D
    Och, nie mogę się doczekać tej lali gotowej !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lalka świetna. bardzo podoba mi się wyraz jej twarzy. Macie rewelacyjne wakacje....Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam głupie pytanie: co musiałabym zrobić, żeby zdobyć taką lalkę? Kiedy wyobrażę sobie moją Yan, jak w falbaniastej sukni siedzi na parapecie i przytula swoją lalkę...ech, normalnie się roznamiętniłam do Twoich laleczek ;)

    OdpowiedzUsuń