poniedziałek, 4 października 2010

UWAGA KONKURS!!

Wiem, wiem.. Nie aktualizuję bloga. To dlatego, że nic nie robię bo mnie nie ma. To znaczy jestem, ale ciągle gdzieś, zazwyczaj w warszawie.
Żeby nie było, że nic się nie dzieje ogłaszam KONKUUUUURRRRRSSSS!! Z nagrodami, a jakże!
Historia konkursu sięga zamierzchłych czasów, jako że zawsze miałam problem z nadawaniem moim lalkom imion, i z reguły szukałam "maki chrzestnej" która zrobiła by to za mnie (może być też ojciec rzecz jasna!).
Tym razem imienia potrzebuję dla mojej nowej barbiowej myscenki.
Zasady konkursu:
  - Do 25 października czekam na propozycje imienia dla lalki pokazanej na poniższym zdjęciu
  - Propozycję imienia wpisujemy w komentarzu, wraz z uzasadnieniem. Propozycje bez uzasadnienia będą niestety usuwane... A więc chociaż jedno zdanie dlaczego właśnie to imię pasuje, trzeba skrobnąć...
 - Jedna osoba może zgłosić wiele propozycji, oczywiście w granicach rozsądku (proszę nie przepisywać kalendarza!)
 - Imiona mogą być całkowicie dowolne - polskie, zagraniczne, literaturowo-filmowe oraz zmyślone specjalnie na ten konkurs. Obowiązuje całkowita dowolność :)
- Nie wolno zgłaszać imienia, które ktoś już zgłosił
- Najładniejszą propozycję wybierze JURY w składzie: ja :) może mój chłopak się zgodzi, i może ktoś jeszcze... nie wiem :)  W każdym razie nie będzie losowania - wygrywa najlepsza propozycja, oczywiście biorąc pod uwagę samo imię oraz uzasadnienie
- Nagrodą będzie COŚ mojego autorstwa, czego jeszcze nie ma a dopiero powstanie, po tym jak zwycięzca określi się czy woli
 - miniaturę lalkową w dowolnej skali (1:12, 1:6, 1:4)
 - miniaturę lalkową dostosowaną do celów nielalkowych (dekoracja, breloczek, wisiorek etc.)
No, to tyle.

A to lalka dla ktorej imię wymyślamy!!

17 komentarzy:

  1. Marika. Kojarzy mi się z egzotyką, jest ostre jak styl lalki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Halle :)
    skojarzyla mi się z Berry w tej wersji: http://4.bp.blogspot.com/_lKe2XK1kSnY/TCqkBDBnbEI/AAAAAAAAB-o/HgQPxy8wC-A/s1600/halle-berry.jpg

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja lalka wygląda jak nowoczesna Afrykanka lub Afroamerykanka. Proponuję imiona pochodzenia afrykańskiego, chociaż nie mam pojęcia z jakiego są regionu.Najbardziej podoba mi się Ama, potem Ekua, Subira, Waris i Tabea.

    OdpowiedzUsuń
  4. hmmm, widzę że nie będzie łatwo coś wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć!
    Uwielbiam wymyslac imiona,bo sama tworzę lalki;na poczatku marnie mi szlo,ale teraz jest lepiej.Mam nastepujace propozycje;Adara-bo jest na pierwsza litere alfabetu,Gabali-bo kojarzy mi sie z wyglądu z moja koleżanką Gabrielą,Neada-dzwiecznie brzmi,Lenindi-jest raczej egzotyczne,Moa-przywodzi na myśl afrykańskie klimaty,Kanda-po prostu slodkie,Kaelia-trochę egzotycznie,Sirma-jakos tak wschodniobrzmiace,Enza-tropikalne,Naraela-wymyslne i niepowtarzalne,jak sama lalka.Noto wystarczy...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cora, czytane jako Kora. Wydaje mi się, że do niej pasuje, bo ma piękny kolor skóry, i kojarzy mi się w pewien sposób z matką Ziemią ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja propozycja imienia dla lalki to Sara. Twoja lalka ma urodę śródziemnomorską i to imię wydaje mi się idealne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lalka prezentuje się duuuużo lepiej po Twoim "tiuningu" ;) Moje imię dla niej to Elza. Jak ta lwica z buszu ;) Od razu widać,że to zdecydowana,ambitna i silna wewnętrznie kobieta jest.Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rihanna :) zabij mnie, ale to moje pierwsze skojarzenie i teraz już nic innego mi do głowy nie przyjdzie :) podobieństwo chyba widzę w jej oczach :)) imię można spolszczyć Rianna, Rijanna.. sama nie wiem, chyba bym nie umiała wybrać :) BTW lalka po metamorfozie nie do poznania!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam jeszcze jedną propozycję :) AMITA - bo mój mąż lubi to imię :) od bohaterki serialu Wzór (Numb3rs). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje propozycje są następujące:
    Jako, że mam świra na punkcie Norwegii i norweskich imion proponuję: Carina- kojarzy mi się z czarnymi włosami od maści konia "kary" i jeszcze z karmelem, a ona ma taką fajną karmelową cerę...
    I jeszcze Ariadna- ponieważ brzmi tak inaczej i przywodzi na myśl mit o Tezeuszu. Skąd takie skojarzenie akurat z tą lalką? A no takie, że(wiem, że to głupio zabrzmi) jej wzory na sukience przypominają mi hafty gobelinowe które stanowią źródło,a raczej kulturę zachowaną z czasów XVII wieku.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tituba - tak miała na imię murzyńska niewolnica, która była oskarżona o rzucanie czarów w Salem w XVII wieku. A ta panna, spokojnie mogłaby być potomkinią karaibskiej czarownicy:) Widać, że ma geny czarnej kobiety (no nie da sięukryć, że jest podobna do Halle Berry:))), i bije od niej siła, duma i tajemnica jakaś...

    OdpowiedzUsuń
  13. Lalka jest prześliczna,taka nie tuzinkowa,więc jej imię też powinno być oryginalne. Moje propozycje to:
    Chantal - imię oznaczające pieśń ,albo kamień.
    Cambria - rodak,a więc ktoś bliski każdemu z nas
    Flavia - słowo w krajach łacińskich oznaczające złoto,a więc coś bardzo cennego
    Iris - imię jak greckiej boginni tęczy, a egzotyczna uroda lalki kojarzy się z kolorowymi tropikalnymi kwiatami.
    Naomi - imię oznaczące piękno i radość.
    Nesta - to bardzo rzadkie imię, a więc będzie zwracać nim uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  14. VILEMO - po pierwsze, to moja ulubiona bohaterka "Sagi o Ludziach Lodu". Po drugie bardzo podobna do mojego wyobrażenia jej osoby. Po trzecie - Norwegia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślałam nad tym i myślałam, od kiedy ogłosiłaś konkurs - i najwyższa pora coś zaproponować. Moje pierwsze i najtrwalsze skojarzenie to Nadia, Nadieżda (zależnie, czy chcesz bardziej czy mniej z rosyjska ;-)). Jakoś zawsze to imię przywodziło mi na myśl osoby urocze, miłe ale trochę naiwne. Pasuje mi to idealnie do słodko - zdziwionego wyrazu twarzy lalki. :-)) Drugą propozycją jest moje własne imię: Anna (może być w wersji bardziej "zagranicznej", na przykład Anya). Dlaczego? Bo od dłuższego czasu staram się pokazywać otoczeniu, że (bardzo) krótkie fryzury są kobiece i sexy (ten odsłonięty kark! ;-)). A Twoja panna też doskonale w takich włosach wygląda. Wreszcie trzecia propozycja - akurat mi to przyszło do głowy. Jej brwi i usta sugerują lekko, że ta naiwność może być tylko pozą, przykrywką, pod którą kryje się lekko dekadencka i występna osobowość. A czy jakieś imię oddaje to skojarzenie lepiej niż Lukrecja? Ale... Muszę przyznać, że wybór trudny. Wszystkie propozycje mają w sobie coś. Że też tyle można zobaczyć w takiej MyScene... ;-))

    OdpowiedzUsuń
  16. pomyślałam o Agacie.
    przyznam się, że po jakimś słowniku imion mi tak wpadło do głowy... "po grecku znaczy "dobra"[...]Optymistycznie patrzy na świat. Kocha ruch. Nie cierpi nudy. Jest bardzo uzdolniona artystycznie," Bardzo mi to do niej pasuje. Widać, ze może być artystką ;) a że dobra, pogodna... jej mina to wyraża jak nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Amber:) Bo ma taki kolor skóry i patrzy tak tajemniczo, że na pewno ma coś ukryte tam w środku:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń