czwartek, 12 maja 2011

I'm back!!

Bo dłuuuugiej nieobecności stałam się znów szczęśliwie bezrobotna (no, może trochę przesadzam...) i wreszcie mam czas wrócić do prac plastycznych ;) na początek - sesja zdjęciowa zrobionej już dawno lalki na tle widoków stajennych. No bo jestem w nowej stajni. I mam nowego konia. Czyli mam dwa razy więcej koni niż jeszcze kilka miesięcy temu, a to oznacza że mam dwa razy mniej wolnego czasu ;)







A to, również na tle tych samych stajennych widoków, ja i moje konie (od lewej - Gania, klacz z fundacji; ja; Cezar vel Czarek)

9 komentarzy:

  1. Super,że jesteś;udana sesja!I fajnie Cię widzieć i to jeszcze w otoczeniu tak wspaniałych zwierząt:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Och ależ masz cudne zwierzaki!!! Zazdraszczam, ale bardzo pozytywnie ;)
    No i sesja cudna.
    I fajnie że wróciłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany!!! Ależ Ci zazdroszczę!!!! Masz swoje koniki!!!
    A tak w ogóel, to fajnie, że w końcu jesteś. Musze przyznać, że z niecierpliwością czekałam na nowe posty. No i nie zawiodłam się. Ta lalka podoba mi się najbardziej ze wszytskich...jest w cudnym poslkim, wiejskim stylu..Ech...po prostu poezja...

    OdpowiedzUsuń
  4. czy mi się wydaje, czy komentarze gdzieś znikają: |

    OdpowiedzUsuń
  5. Odwiedzilam Cię kilka dni temu zostawiając komentarz,a teraz go nie ma.U mnie na blogu także zniknął koment,który był od trzech dni,a potem się rozpłynął.Nie wiem ,co się dzieje?!Ale nie wydaje Ci się,niestety:(

    OdpowiedzUsuń
  6. p-i-ę-k-n-e są te lalki :-O patrzę jak urzeczony

    OdpowiedzUsuń
  7. lalka wygląda prawie jak żywa ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Halo, nadzwyczaj interesujące miejsce, super tekst, wspaniale przedstawiony, zapewne od czasu do czasu odwiedze twój blog, dlatego że naprawde nader mi się w tym miejscu u Ciebie podoba, salutuję Kasia :)

    OdpowiedzUsuń